Jaarverslag 2023

21 juni 2024

Het is alweer tijd voor het jaarverslag! Hiermee nemen we u mee in de ontwikkelingen binnen MHC in 2023.

MHC blijft groeien, maar blijft zich ook ontwikkelen! In 2023 was dit weer niet anders. In dit jaarverslag kunt u lezen waarom MHC nog steeds groeiende is. Ook in 2023 zien we weer een stijging van het aantal cliënten en zorgvragen bij MHC. Deze stijging heeft te maken met verschillende ontwikkelingen, zoals de demografische groei van Caribisch Nederland, maar ook de uitbreiding van ons behandelaanbod.

In 2023 hebben we uitvoering gegeven aan onze eerder vastgestelde strategische koers en zijn veel nieuwe acties ontwikkeld met name gericht op het verder professionaliseren van onze interne organisatie en op een efficiëntere bedrijfsvoering. Meer hierover leest u verder in dit jaarverslag. Mocht u naar aanleiding van dit document vragen of opmerkingen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.

Erik Jansen

Directeur-bestuurder